Frequently Asked Questions

(message to our non-Dutch speaking customers: scroll down for the FAQ)

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt standaard binnen de 4 werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden.

Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?

Bancontact, Ideal, Visa, Master Card, PayPal en directe bankoverschrijving.

Ik kies voor betaling met directe bankoverschrijving, hoelang blijft mijn bestelling voor mij gereserveerd?

We reserveren uw bestelling gedurende 3 werkdagen, te rekenen vanaf het moment dat u via e-mail bevestiging ontvangt van de bestelling. Bestellingen die niet binnen deze termijn worden betaald, worden automatisch geannuleerd.

Kan mijn een pakje op een pick-up punt bezorgd worden?

Ja. Geef dan de naam en het adres van het pick-up postpunt op als verzendadres en uw eigen naam en adres als factuuradres.

Kan ik mijn bestelling volgen?

De bestellingen die voldoen aan het formaat van een pakje worden standaard verzonden met track & trace link. De andere bestellingen worden als ‘brievenpost’ verzonden.

 

I can’t find my country in the list of countries you ship to. What do I do now?

Let us know what you’d like to order, where (full address) you want your order to be shipped to and we’ll get back to you asap.

Can I keep track of my order?

We usually ship orders within three days upon receiving the payment.
As soon as we’ve delivered your parcel at our postal service, we’ll send you the track & trace link.
(If the order is too small to be shipped as ‘parcel’, it will be sent as ‘letter’, without track & trace link.)